ساخت تیزر تبلیغاتی در استودیو بهنما
آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه دهنده ساخت تیزر تبلیغاتی و ویدئو تبلیغاتی می باشد.بهنما در طول سال های فعالیت خود افتخار همکاری با کسب وکار های مختلف از صنایع گوناگونی را داشته است.
تلفن ثابت:
۰۲۱-۸۸۸۰۷۹۳۰
تلفن همراه:
۰۹۳۶-۲۶۱۷۴۵۰
آدرس:
تهران، میدان ولیعصر، خیابان رودسر، پلاک ۸، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی، طبقه ۲، واحد ۱، شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما
آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما ارائه دهنده انواع خدمات سئو محتوایی، سئو تکنیکال و سئو خارجی می باشد.
تلفن ثابت: ۸۸۸۰۷۹۳۰-۰۲۱
تلفن همراه: ۲۶۱۷۴۵۰-۰۹۳۶
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، خیابان رودسر، پلاک ۸، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی، طبقه ۲، واحد ۱، شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما
ساخت تیزر تبلیغاتی
ساخت انواع تیزر تبلیغاتی
سفارش تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی
-
فیلم برداری با چند دوربین
-
دوربین تخصصی سینمایی red
-
هلی شات
-
تجهیزات نورپزدازی تخصصی
-
تجهیزات صدابرداری تخصصی
-
تدوین حرفه ای
-
صداگذاری حرفه ای
-
موشن گرافیک و انیمیشن
نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی
هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
ما مشتاق هم کلامی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهنما استفاده نمایید.
تلفن ثابت
۰۲۱-۸۸۸۰۷۹۳۰
تلفن همراه
۰۹۳۶-۲۶۱۷۴۵۰
آدرس
تهران، میدان ولیعصر، خیابان رودسر، پلاک ۸، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی، طبقه ۲، واحد ۱، شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما
عضو خبرنامه ما باشید و از وبلاگ بهنما دیدن کنید . در تلاشیم تا جدیدترین اخبار، رویداد ها، مطالب حوزه بازاریابی دیجیتال را به همراه اطلاعیه ها، تخفیف ها و … از طریق وبلاگ بهنما به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
سوالات متداول
زمان لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
زمان لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی به پیچیدگی ویدیو و منابع موجود بستگی دارد. به طور کلی، توصیه میشود ویدیوهای تبلیغاتی را کوتاه نگه دارید، معمولا تا ۶۰ ثانیه طول میکشد. برای شبکههای اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و اینستاگرام، توصیه میشود ویدیوها را کمتر از ۱۵ ثانیه نگه دارید. برای TikTok و Snapchat، ویدیوها باید بین ۳-۵ ثانیه نگه داشته شوند. ویدیوهای توضیح دهنده حداکثر باید ۶۰-۹۰ ثانیه باشد، در حالی که ویدیوهای Pinterest میتواند حداکثر ۱۵ دقیقه باشد. هنگام ایجاد چندین نسخه از یک ویدیوی تبلیغاتی برای رسانههای اجتماعی، بهتر است چندین ویرایش جایگزین ایجاد کنید تا بتوان از آنها برای تبلیغات حساس به زمان استفاده کرد. مراحل ساخت ویدیو تبلیغاتی شامل نوشتن فیلمنامه، جمع آوری فیلم یا تصاویر، ویرایش ویدیو با هم و تبلیغ محصول نهایی است.
جدول زمانی برای ساخت تیزر تبلیغاتی به طول ویدیو و پیچیدگی محتوا بستگی دارد. همانطور که گفتیم ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه تا ۶۰ ثانیه طول میکشند و میتوانند نسبتاً سریع ایجاد شوند. مینی مستندهای بلندتر میتوانند بین ۲ تا ۶ دقیقه طول داشته باشند و ساخت آن به زمان بیشتری نیاز دارد. هنگام ایجاد یک ویدیوی تیزر تبلیغاتی، مهم است که عواملی مانند مکان تهیه تصاویر حرفهای، نحوه ویرایش ویدیوی خود و مدت زمان آن را در نظر بگیرید. علاوهبر این، هنگام ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی باید به عناصری مانند رنگ، تن یا ارزش، نور، اشکال، فضا، بافت، تایپوگرافی، زمانبندی و صدا نیز توجه کنید. در نهایت، هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی، مهم است که مطمئن شوید که جذاب است و بینندگان را تشویق میکند تا اقدام کنند. برای انجام این کار باید از تکنیکهایی مانند ایجاد پیش بینی و تمایل بیشتر بینندگان استفاده کنید.
اهمیت تیزر تبلیغاتی در برندینگ
بازاریابی ویدیویی ابزار مهمی برای برندها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبلیغ محصولات یا خدمات خود است و مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد، از جمله افزایش درآمد، درک بهتر کاربر از محصولات و خدمات، نرخ کلیک بیشتر و نرخ تبدیل وب، بهبود سئو، محتوای جذاب، افزایش زمان ماندن در وبسایتها، ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه و افزایش تبدیل و فروش. همچنین میتوان از ویدیوها برای تبلیغ محصولات یا خدمات، افزایش تعامل با مشتریان یا گسترش دسترسی در رسانههای اجتماعی استفاده کرد. بهعلاوه محتوای ویدیویی، بازگشت سرمایه (ROI) خوبی دارد ۸۸٪ از بازاریابان گزارش بازگشت سرمایه مثبت از ویدئو را دادهاند. دیگر مزایای ویدئو تبلیغاتی عبارتند از:
- ویدیوها راه بسیار خوبی برای جذب کاربران تلفن همراه هستند.
- ایجاد ارتباط شخصی بین برند و بینندگان آن.
- ویدیوها در دسترس و سرگرم کننده هستند که آنها را برای بینندگان بالقوه جذاب میکند.
- ویدئوها میتوانند با برقراری ارتباط بین ارزشها و دیدگاهها، رسیدگی به نیازهای مشتری و جلب اعتماد آنها به برند، اعتماد بین برند و مشتریانش را تقویت کنند.
علاوه بر این محتوای ویدیویی را میتوان به روشهای مختلفی استفاده کرد، مانند پیامهای یک به یک برای پیگیری خریدها یا درخواستها؛ در نهایت، محتوای ویدیویی در هر جایی قابل دسترسی است که آن را به ابزاری حیاتی برای دستیابی به پایگاه مشتریان بزرگ در هر زمان تبدیل میکند. به کمک بهنما میتوانید از مزایای ویدئو تبلیغاتی استفاده کرده و برند خود را مطرح و گسترش دهید، تنها کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و راهنماییهای لازم را دریافت کنید.
ویژگی تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار
یک تیزر تبلیغاتی موثر باید بدون افشای اطلاعات زیاد، حس رمز و راز ایجاد کند و بینندگان را ترغیب کند که روی پیشنهادی که در حال تبلیغ است کلیک کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین باید از نظر بصری جذاب باشد، با تصاویر و سرفصلهای چشم نواز که بیننده را به خود جلب میکند. تبلیغات تیزر میتواند در اشکال مختلفی مانند بنر، تیزر ویدیویی، اعلامیه ایمیل، پوستر و موارد دیگر باشد. کمپینهای تیزر تبلیغاتی نیز موثر هستند زیرا با ارائه اطلاعات کافی برای جلب توجه مخاطبان بدون افشای بیش از حد در مورد کمپین یا محصول، از کنجکاوی انسان بهره میبرند. برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، بازاریابان باید روی ایجاد یک پیام جذاب که به وعدههایش پایبند باشد، تمرکز کنند، از لایههای آگاهی چندگانه برای ایجاد هیجان استفاده کنند، تحقیقات قبل از کمپین را انجام دهند تا مطمئن شوند که کمپین برای مخاطبان مناسب طراحی شده است، و زمان انتشار استراتژیک تیزر را مشخص کنند. همانطور که گفتیم زمان بندی در هنگام راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی، بسیار کلیدی است، تیزر باید در لحظه مناسب منتشر شود تا توجه مخاطب را به خود جلب کند. در نهایت، یک تیزر تبلیغاتی موثر باید به وعدههای خود عمل کند چراکه انتظارات برآورده نشده بدترین چیز برای مشتریان بالقوه است. متخصصین بهنما با داشتن سابقه درخشان در این زمینه، با در نظر گرفتن تمام ویژگیهای مورد نیاز تیزر تبلیغاتی، این پروسه را به بهترین شکل به ثمر میرسانند.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی
مراحل ایجاد تیزر تبلیغاتی شامل برنامهریزی و ترتیب دادن تبلیغ رویداد به صورت آنلاین، برای ایجاد علاقه و آگاهی در طی یک دوره طولانی قبل از ارسال ویدیوی تیزر رویداد اصلی است. بهعلاوه ایجاد و ارسال ویدیوهای کوتاهتر بهعنوان «پیش تیزر» تا پست ویدیوی تیزر رویداد اصلی از مراحل دیگر ساخت تیزر است. هنگام ساخت یک ویدیوی تیزر، مهم است که مرموز باشید، سرنخها را به آرامی آشکار کنید، انگیزه ایجاد کنید، از فراخوانهای واضح برای اقدام استفاده کنید و برای فاش شدن بزرگ، شمارش معکوس کنید. علاوهبر این، نوشتن متن موثر برای تیزر ویدیوی رویداد و ایجاد یک ویدیوی پر زرق و برق که سعی در تبلیغ رویداد میکند بسیار مهم است. محتوای تیزر همچنین باید شامل عناصری مانند تصاویر، موسیقی، جلوههای صوتی، روایت صدا و غیره باشد. ما در بهنما بهترین روشها برای ایجاد و ساخت تیزر تبلیغاتی را برای کسب و کار شما ارائه میکنیم که شامل: ایجاد کمی رمز و راز، افشا نکردن خیلی زود، زمانبندی صحیح، نوشتن متن موثر برای تیزر ویدیو، گنجاندن یک تماس برای اقدام (CTA) در تیزر ویدیو، استفاده از تصویری جلب توجه کننده برای اولین صفحه ویدیوی تیزر، ایجاد یک هشتگ موثر و غیره، است. پیش نمایش رویداد، قبل از ارسال ویدیوی تیزر رویداد اصلی، نیز میتواند مفید باشد. در نهایت، انجام تحقیقات قبل از کمپین برای اطمینان از موفقیت کمپین تبلیغاتی ضروری است.
همانطور که گفتیم ویدئو تیزر تبلیغاتی راهی عالی برای جذب بینندگان و ایجاد پیش بینی برای یک رویداد، محصول یا خدمات آینده است. ایدههای ویدیویی تیزر تبلیغاتی میتواند بخشی از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی باشد که عبارتند از:
- تولید ویدئوهای “قبل و بعد” که تغییر یک محصول یا خدمات را نشان میدهد.
- ویدیوهای طنزی که کلیشههای ویدیوهای تبلیغاتی را مورد تمسخر قرار میدهند.
- طرح سوالات متداول درباره محصول یا خدمات.
- ویدیوهایی که ویژگیهای محصول را نشان میدهند.
- برگزاری مهمانیهای تبلیغاتی و گرفتن ویدیویی که فیلمی از شرکت کنندگان، با اجازه آنها را نشان میدهد.
انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد که میتوان از آنها برای جلب توجه مشتریان بالقوه استفاده کرد. موزیک ویدیوها همچنین یک راه عالی برای تبلیغ رویدادهایی مانند کنسرت یا جشنواره هستند به طور کلی، روشهای خلاقانه زیادی برای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای جذب بینندگان و ایجاد روابط مثبت با مشتریان وجود دارد که بهنما با داشتن متخصصین مجرب در زمینه تیزر تبلیغاتی میتواند بهترین ایدههای تبلیغاتی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.
ساخت تیزر تبلیغاتی محصول
تبلیغات رکن اصلی بیزینس است درواقع هر محصولی که تولید میشود برای شناخت و فروش به تبلیغات نیاز دارد در غیر این صورت احتمال شکست آن محصول حتمی است، برای معرفی یک محصول روشهای تبلیغاتی بسیاری مانند پوستر، بنر، تبلیغات شهری و غیره وجود دارد اما ساخت ویدیو تبلیغاتی به دلایلی نظیر زنده بودن و نزدیک بودن به زندگی واقعی برای مخاطبین بسیار باورپذیر تر بوده و یکی از پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی است. در تیزر تبلیغاتی نکاتی مانند نمایش محصول از زاویههای مختلف، نشان دادن اندازه و مقیاس مبحث مهمی بوده و بهعلاوه نوع محصول، آرایشی و یا بهداشتی، خوراک و یا یک محصول صنعتی و ابزار آلات، چینش محصول در فضاهای مختلف، نورپردازی، انتخاب سوژههای انسانی متفاوت همگی موارد مهمی ب.ده که باید به آن توجه شود. لازم است که قبل از شروع تصویربرداری، با استفاده از یک تیم حرفهای، تمام موارد انجام کار سنجیده شده و پس از همفکری و نتیجهگیریهای لازم، فرایند تصویربرداری شروع شود.
به طور کلی، بسته به اینکه هدف از تبلیغ محصول چیست، راههای مختلفی برای ساخت تیزر وجود دارد. به عنوان مثال برندهای معتبری که در یک بازه زمانی نیاز به دیده شدن و شناخته شدن ندارند، اما برای
جلب توجه بیشتر و نمایش باشکوهی از خودشان به تیزرهای فرمی مدرنی که غالبا متکی به موسیقی هستند روی میاورند تا بتوانند برتری خود را نسبت به سایر رقبا و برندها نشان دهند. درواقع ساخت تیزر با این هدف و سبک متفاوت است از زمانی که یک برند نوپا بخواهد از محصول خود رونمایی کند و در دل محصول هویت بصری، لوگو یا آرم خودش را برای اولین بار نشان دهد. در این حالت علاوهبر دقت به فرم و نحوه تصویربرداری، نه تنها باید محتوای متنی مناسبی نیز برای خوانش وجود داشته باشد بلکه شعاری که در ذهن مخاطب بماند نیز باید در نظر گرفته شود.
در نهایت تیزر حرفهای، تیزری است که بتواند شما را سریعتر به هدف برساند، اعتماد مشتری را جلب کند و همچنین در زمانی کوتاه بتواند مخاطب را ترغیب کرده تا برند و محصول مورد نظر را دنبال کند.
کدام بهتر است، تیزر تبلیغاتی آماده یا فیلمبرداری اختصاصی
تبدیل تیزرهای رئال به تیزرهای پربیننده و پرطرفدار نیازمند مواردی نظیر ایدههای ناب، تیم قوی سناریو نویسی، دوربینهای حرفهای و تخصصی، نورپردازی پیشرفته، مونتاژ و موسیقی اختصاصی است. حال این سوال به وجود میآید که آیا یک تیم و یا یک فرد مبتدی توانایی اقدام به ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی با استانداردهای تعیین شده در این سطح کیفی را دارد؟پاسخ این سوال تا حدودی مثبت است، اما نه به عنوان یک روند همیشگی. راهحلهایی مانند تصویربرداری و تدوین ویدیو با موبایل وجود دارد اما همانطور که میدانید کیفیت و تاثیرگذاری یک تیزر حرفهای را نخواهد داشت، درواقع حتی اگر ایده خوبی نیز وجود داشته باشد به دلیل گرافیک معمولی و کیفیت پایین، ارزش آن پنهان میماند و آنطور که شاید و باید، ایده به چشم نمیآید.
امروزه در سایتهای بسیاری با عناوین مختلفی مانند پروژه آماده تیزر، پروژه آماده ویدیو فرمالیته عروسی، موشن گرافیک تمام آماده و مشابه آن مواجه میشویم که ممکن است افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند را دلسرد کند و از ادامه مسیر حرفهای خود منصرف شوند، اما باید گفت که کار کردن حتی با پروژه آماده نیز نیازمند مهارت لازم، شناخت و توانایی کار با نرمافزار و ابزارهای موجود در آن است، از اینرو نتیجه میگیریم که حتی پروژههای آماده نیز باید توسط متخصصین این حوزه ادیت شوند، فوتیجهای مربوطه و فیلمهای گرفته شده نیز به درستی در جای خود قرار بگیرند. حال پیشنهاد ما این است که از پروژه آماده تنها در موارد ضروری و برای چند پلان خاص از فیلم یا موشن گرافیک خود استفاده کرده و کل کار را متکی بر پروژه آماده نکنید، چراکه ممکن است نه تنها مشتری به شما بیاعتماد شود بلکه نتوانید پروژهای خلاقانه اجرا و تولید کنید، در نتیجه پیشرفتی هم نخواهید داشت.